چاپ        ارسال به دوست

استاندار کرمان از غرفه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در نمایشگاه "روایت پیشرفت" بازدید کرد

استاندار کرمان شامگاه هفتم شهریورماه از غرفه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در نمایشگاه "روایت پیشرفت" در پارک مادر کرمان بازدید کرد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در جریان این بازدید ضمن گفتگو با فناوران و پژوهشگران  بر  بیان دستاوردهای علمی و فناورانه استان کرمان تاکید کرد.

غرفه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در بخش روایت علم و فناوری نمایشگاه در ضلع چنوب غربی نمایشگاه واقع است و محصولات تعدادی از شرکت های پارک علم و فناوری در آن به نمایش درآمده است.

همچنین در این نماشگاه پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته؛ پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پارک علم و فناوری به زبان آمار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ نمایشگاه "روایت پیشرفت" شامگاه هفتم شهریور  و به مناسبت هفته دولت، با حضور مردم و مسئولان نمایشگاه در پارک مادر شهر کرمان گشایش یافت.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پنج شب دایر خواهد بود، افزود: هر شب در قالب هنری یک بخش روایت می‌شود و بخش نخست مربوط به آب و انرژی است.

فداکار بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و گرمای هوا، امسال در تامین آب و برق با مشکل مواجه بودیم و دوستانی شبانه روز نخوابیدند تا آب به خانه‌های مردم برسد.

فداکار بیان کرد: در حوزه گازرسانی نیز کار در استان کرمان در حال انجام است و سال آینده از میانگین کشور عبور خواهیم کرد.

استاندار کرمان با دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه گفت: وقتی مردم روند انجام کار و زحمات و قیمت تمام شده انرژی را ببینند، در مصرف رعایت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بخش دولتی و خصوصی بهم پیوسته در استان کرمان کار می‌کنند، افزود: در استان کرمان شاهد کاهش نرخ بیکاری، رشد اقتصادی و وضعیت مثبت جذب سرمایه‌گذاری خارجی هستیم و افرادی برای این موفقیت‌ها زحمت کشیده‌اند و بعضا این افراد دیده نمی‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نمایشگاه "روایت پیشرفت" تا ۱۱ شهریورماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در پارک مادر شهر کرمان دایر است.

 


١٠:٣٧ - چهارشنبه ٨ شهريور ١٤٠٢    /    عدد : ٤١١٨    /    تعداد نمایش : ١٥٨٥


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج